Saturday, April 4, 2015

On this day with Cards & Scrap.......

Leuke meiden tussen bloemen en vlinders : wat wil je nog meer op een zonnige
lente layout? De uitbundige teksten maken nog duidelijker hoe ze van 
dit alles genieten.
 Eigenlijk was het de bedoeling om voor Cards & Scrap no. 19 op A4 formaat
te scrappen, maar dat vond ik zonde van het mooie papier.
Uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan en heb op het laatste moment
toch voor de standaard maat 30.5 x 30.5 cm gekozen. 

Prachtige elementen bevinden zich in dit papier, van vol gele vlinders tot 
mooie blauwe en rood / roze bloemen.
Een natuurlijke papierlijn voor een natuurlijke mooie dochter van 13 jaar.
Het dessinpapier "Harmony"van Authentique is zeer geschikt voor 
zwart wit foto's, je zult al gauw merken dat de kleuren van deze lijn 
geweldig tot zijn recht komen.
 Het papier wordt alleen maar romantische als je de uit eindes bewerkt met een
prachtige pons van Martha Steward. Door deze nog meer naar de voor
grond te trekken zet de pons rand dan af met een pearlstrip Latte 
van Kaisercraft.

Gebruikte Materialen : Authentique papierlijn Harmony, Kaisercraft
pearl strip, Martha Stewart hoek en randen pons, Chipboard element.

Bedankt voor het kijken, fijne dag!!!

1 comment:

Dora said...

hoi Astrid,
wat een mooie creatie. prachtig papier gebruikt.
ik heb gelezen dat je in Lelystad woont. tjee...niet ver van mij vandaan.
nou ja, een half uurtje dan. (:
ik woon ook in flevoland. Dronten.
groetjes Dora