Wednesday, February 25, 2015

Click, Click, Click with Cards & Scrap......

Als je een fototoestel in de aanslag hebt, maak je tijdens leuke momenten
snel wat "snapshots" achter elkaar.
Meestal zitter er goed gelukte opnamens bij en die verwerk je natuurlijk
op prachtige lay-outs die ontstaan zijn uit geweldig dessin papier.


Werkwijze :
Ik heb voor dit lay-out een basis gebruikt van wit Cardstock, 
Het lay-out is opgebouwd uit stroken papier waarvan de lengte 
bij allemaal 30,5 cm is, in de breedte verschillen zij van grote.
Het middelste gedeelte waarvan het dessinpapier lijkt op een houtenplank
heb ik dit keer bewerkt.
Ik heb 3 journaling cards gepakt die goed bij elkaar passen maar die er ook
een beetje uitspringen. Deze journaling cards heb ik verhoogd d.m.v.
chipboard en bevestigd met dubbelzijdig tape. 
De foto in dit layout heb ik zelf afgedruk op wit cardstock en daarna 
gemat op de zelfde kleur papier als de journaling card, afgewerkt met 
chipboard elementen van de zelfde collectie.


Voor de andere twee Journaling Cards geldt hetzelfde alleen afgewerkt
met chipboard elementen uit de zelfde collectie


Gebruikte Materialen :
October Afternoon Dialy Flash Collection "All Boy", Bazzill wit Cardstock,
Snijmesje, -mat en liniaal, dubbelzijdig tape.


Bedankt voor het kijken, fijne dag allemaal!!

No comments: