Thursday, August 14, 2014

Home deco Butterfly......

Het lijkt wel of de inspiratie er uit geperst wordt, en wat een geweldige lijn is het toch....
heel goed te combineren met Prima Marketing bloemen!!!


Zoals ik al eerder bij mijn andere projecten gemeld heb wil ik de lijn  "Bow & Arrow"
in zijn geheel promoten, dus met andere woorden wat kan ik er allemaal 
mee doen!!!
Heel vaak schaffen scrappers een lijn aan om er alleen layout's mee te maken,
of kaarten maar home deco is ook zo leuk om te doen!!

Vandaag laat ik jullie een gepimpte vlinder zien, wat in principe heel makkelijk is 
en het eind resultaat mag er wezen......


Voor de basis ben ik naar Xenos gegaan en heb daar een witte houten vlinder 
gekocht, de vlinder heb ik op designpapier overgetrokken, uitgeknipt en met
dubbelzijdig tape bevestigd op 1 kant van de vlinder, de uiteinde van het papier heb ik 
gedistressed met Tim Holtz "vintage photo" distress inkt.

Als eerste ben ik begonnen met de extra twee vlinders op de grote vlinder,
de grootste open vlinder heb ik d.m.v. stans en de Big Shot gemaakt, de
tweede kleinere vlinder die is gestempeld op designpapier en daarna 
uitgeknipt. Deze vlinder heb ik meteen een positie gegeven op
de grote vlinder en bevestigd dat geldt ook voor de collectable 
rechts onder.


Daar tussen heb ik de bloemen van Prima Marketing neergelegd en bevestigd met 
hete lijm. De groene draadjes tussen de bloemen zijn officieel steeltjes van 
kleine roosjes die ik afgeknipt heb en om een penseel heb gedraaid.


Gebruikte materialen : Xenos grote houten witte vlinder, Kaisercraft Bow & Arrow
papiercollectie, Tim Holtz distress inkt vintage phote, Kaisercraft
collectables Bow & Arrow, Prima Marketing flowers item 570958

1 comment:

Unknown said...

Wat een prachtige vlinder Astrid!!