Sunday, May 4, 2014

A Star is Born..............

Afgelopen week had ik het tijdschrift Made in Paper gekocht....
volgens de berichten is dit een nieuw tijdsschrift....
maar het is een geweldig tijdschrift.
Wat je allemaal met papier kunt doen en zo duidelijk omschreven
echt een aanrader!!!


In dit tijdschrift kwam ik een artikel tegen over papieren rietjes....
wat toevallig een paar maanden geleden had ik deze al aangeschaft voor mijn
designs Cards & ScrapToga "Bout'chou Rose".
Aangezien er in mijn pakje te kort aan rietjes zat ben ik op het internet gaan
zoeken en kwam ik uit bij Xenos....
Yes die hebben wij ook in Lelystad!!!
Wel totaal andere kleuren maar dat maakt niet uit het gaat nu eenmaal
om het eind resultaat, deze heb ik wel aangepast dit omdat ik er een foto
van Chiméne erin wou verwerken.

Het is een heel leuk project om zomaar even snel tussen door te maken,
ik zelf heb voor de kleuren fucsia, mintgroen, blauw en zilver gekozen
in combinatie met wit en sepia!!!


Ik zelf heb voor een foto gekozen om het hart van de ster hiermee te
bewerken. Op de foto heb ik een die-cut/stans van Memory Box gebruikt
waardoor het gezicht het middelpunt wordt van mijn creatie.


De rietjes zijn in allelei kleuren en met allerlei motieven te krijgen met name op
 internet, ik heb deze rietjes zoals ik al eerder zei gekocht bij Xenos, Xenos heeft
alleen de rietjes die ik jullie nu laat zien in zijn assortiment.
En daarbij is Xenos stukken goedkoper dan de 
rietjes die je kunt krijgen op het internet.

Gebruikte Materialen : Papieren rietjes van Xenos, willekeurige foto & een diecut / 
stans van Memory Box.

No comments: