Saturday, August 10, 2013

Sketch Challenge@Scrapplezier.nl Augustus 2013

Yeempie wat gaat het toch hard, het is alweer augustus 2013.
Nog een kleine 5 maanden in wij kijken alweer uit naar de kerst en naar het nieuwe jaar!!!!!

Voor de maand augustus werd mij een hele mooie sketch aangereikt door Yvon, ben ik natuurlijk
heel erg blij mee want soms weet je het even niet meer welke sketch je nu weer
neer moet zetten voor de lezers van het blog van Scrapplezier.

Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn dat het om een geweldige sketch gaat met heel veel
mogelijk heden.


Hier op mijn blog laat ik natuurlijk alleen mijn uitwerking van de sketch zien, voor alle andere
inspirerende uitwerkingen ga ik je doorverwijzen naar http://scrapplezier.blogspot.nl/



Zoals jullie misschien kunnen zien heb ik met collectables gewerkt van de lijn Fine & Sunny, hier
onder laat ik jullie een paar details uit het layout zien.





Foto's lijken wel een beetje wazig.....volgens mij ben ik hard toe aan een nieuwe camera....dat wordt
dus sparen want die zijn niet goedkoop!!!!


Gebruikte Materialen : Bazzill wit cardstock, Papiercollectie Fine&Sunny van Kaisercraft,
Collectables Fine&Sunny van Kaisercraft

No comments: