Tuesday, June 18, 2013

Our Garden........

Heel onverwachts kreeg ik van mijn moeder een leuke financiele meevaller.....aangezien wij
graag met het mooie weer in de tuin willen zitten heb ik deze wat verfraaid met mooie
planten, bloemen etc etc.....Tijdens het harde werken van Stan en Sharon heb ik
wat mooie foto's genomen en verwerkt in een soort van vlaggentjes album.
Voor dit album heb ik gebruik gemaakt van de prachtige papierlijn Hopscotch van Kaisercraft.


Our Garden :

 Voor de voorkant heb ik gekozen voor een wat drukker design, de bloem heb ik uit een design-
vel geknipt en verhoogt het hart van de bloem is een aparte bloem zonder steel en opnieuw
verhoogt.
De titel van het album is chipboard alphabet Noah mini van Maya Road, deze heb ik geverfd
met acrylverf, de kleur is Magenta, over de verf heb ik een laag glossy accent gespoten waar-
door je een glazend effect krijg.

Voor de achterkant heb ik gekozen voor een wat rustiger design zodat de sub-titel beter
tot zijn recht komt.

Dit is het album van de bovenkant, hier kun je zien dat ik de bloem 2x verhoogt hebt, tevens
zie je drie foto's zitten dit zijn er in werkelijkheid 4 x 2 = 8 foto's totaal.


Dit is de binnenkant van het album, vrij rustig en nu duidelijk de 4x2 foto's te zien....daarnaast
zie je op de foto's tekststrips waarmee de finishing touche daar is.

Hier zie je twee foto's uit het album voorzien van de tekststript, daarnaast zie je hoe ik het album
ingebonden heb, gewoon simpel met katoendraad.

Gebruikte materialen : Designpapier collectie "Hopscotch" van Kaisercraft,
 Maya Road Noah minichipboard alphabet set, Rood katoendraad,



1 comment:

Stampidoe@gmail.com said...

Geweldig mooi uitgevoerd astrid. mooi papier is dit he.

groetjes yvon