Sunday, December 23, 2012

De week voor Kerstmis@Scrapplezier.nl


Workshop 7 van de De week voor Kerstmis@Scrapplezier.nl

De intensieve week voor Kerstmis@Scrapplezier.nl loopt al aardig op zijn eind, voor mij de laatste workshop
die ik ga plaatsen op mijn blog maar ook op het forum van Scrapplezier.nl
Ik moet je zeggen ik heb er heel veel plezier aan beleefd en vond het geweldig om dit samen met jullie
te kunnen en mogen doen.

Deze een na laatste workshop kan je ook heel goed tijdens de kerstdagen doen....
de sketch is kerst georienteerd en ik zou graag dan ook de uitwerkingen kerst georieteerd willen zien...sterker
nog het lijkt mij ook geweldig als er met een kerstlijn (papier) wordt gewerkt......

Helaas moet ik jullie wel mededelen dat ik er geen tijd voor heb gehad om zelf ook een uitwerking van deze
sketch te maken.... misschien dat ik hem zelf tijdens de kerstdagen op pik maar hou mij er niet aan want ik kan helaas niet voorzien wat en wie er allemaal met de kerst langs komen.

Heel veel succes en ontzettend bedankt voor deze week!!!!!




No comments: